25 Mac 2010

Bila Datuk LCW menang All England......

Hasil : gugel

Korang tau tak Datuk Lee Chong Wei menang All England bebaru nie..? Mesti ramai yang tau... Tahniah untuk pemain No. 1 dunia nie. We are proud of u.......

Sebabkan semangat yang dibawa oleh Datuk LCW maka, kami pun samer2 la memeriahkan dunia badminton nie... wahhh...tetiba.



Raket dah ader... Bukan aku punya, Mr. K punyer. Aku nyer dah kena let go sbb lamer beno tak main. Dedulu aku rajin ikut Mr. K g main badminton ngan geng2 dier, tp maser tue pompuan pun ramai. Skang nie, group dier semua lelaki, jadi takde la merasa aku nak main badminton lagi. Tu la pasal dier g jual raket aku, katanyer dier tak leh pakai raket pompuan.... kerekkkk. Mencikkk.


Sebeno-benonyer, sukan kebangsaan RISDA bakal menjema. Jadi, skang nie kat maner2 sibuk untuk training & selection game2 yg ader. Termasuk la badminton. Dedulu aku tak main badminton, aku wakil netball, tp skang nie nak beralih. Aku suker men netball, tp kekecewaan lamer menjadikan aku malas nak ngadap netball lg ngan RISDA nie, nak men game lain lak.

Jadi aku nyibukkan diri kat court badminton lak... Main2 sikit2..

Tapiiiiiiiiiiii........

Aku sangat ler suker biler badan aku dibasahi peluh. Nikmatnyer rasa badan. Dah lamer tak mengeluarkan peluh secara sihat, selalunyer ,abih2 pun berpeluh sbb turun naik tangga opis nie.

Pasnie selection game lain pun aku nak g, tak terpilih takpe, janji badan aku berpeluh & leh jenjalan.....;-p







Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin