27 Jun 2011

outstation...


Cek kena outstaton ke sg. petani. Ader meeting kena attend.... Lamer ko, senin sampai khamis... huhuhu.

Tapi kali nie no worries la coz ku angkut anakanda ku sekali. Bukan anak jek, Mr. K ngan MIL pun kena ikut rombongan. Sapo lak nak menjaga anak cumilku itu maser aku keje...

Anak kena bawak coz dier nyusu badan. Sejak seminggu lepas lagi aku dok pikir nak bawak ke tidak.. Akhirnya, aku buat keputusan untuk angkut sekali, kesian kat dier mencari 'candu' nak tido belah malam. Kesian jugak kat ibu aina kalo anaknyer tak ikut sekali.. Meleleh air mata... hehehe.

Mula2 aku ingat nak bawak mak aku jek. Kami pergi berdua. Tapi Mr. K request bio dier jek yang pegi. Nanti kang mak boring la sengsorang kat sana, kalo dier g, dier leh bawak diri. Tapi sebenor nyer kan, aku rasa Mr. K tue pun tak lalu nak pisah ngan anaknyer lamer2.... hihihi.

Semoga selamat pegi dan kembali...



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin