28 Julai 2011

Berdebar-debar teman.... GO TIGER..!



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ஜ۩ஜ۩ஜ۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

KAMI SOKONG HARIMAU MALAYA!!! KAMI AKAN JADIKAN STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL SEBAGAI NERAKA BUAT PASUKAN SINGAPORE! KHAMIS INI. COPY & PASTE STATUS INI DI WALL ANDA. SEBARKAN!!! - PEMAIN KE-12 MALAYSIA

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ஜ۩ஜ۩ஜ۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Bukan aku yang berjuang malam nie..... Tapi aku yang lebih debar... Semangat sungguh.

Aku adalah penyokong setia HARIMAU MALAYA....... Penyokong tegar, penyokong kuat, penyokong paling bersemangat............ Semangat kooo...

Malam nie aku ngan aina kompom pakai baju rasmi nie... Anak beranak aku make sure berbaju biru, berselendang hitam kuning... hehehe....

Ya...! Saya memang bersemangat ari nie.... Terlebih bersemangat. Biler teringat pasal bola malam nie, naik bulu roma. Berderau darah.... Lain sungguh rasanya...

Go Harimau Malaya... Berjuang berhabis-habisan... Berjuang dengan penuh keberanian. Biar aper pun yang terjadi, biar ler semuanya terjadi dengan bermaruah... Kami akan sentiasa menyokong kome semua......













Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin