10 Februari 2009

Pelupa...!

Adoii....

Nape ntah, skang nie aku sorang yang sangat pelupa....Benda2 penting kadang2 leh lupa. Camner nak buat yek. Tu la banyak sangat makan semut nie....Hehehe.....

Actually, dari semalam lagi dh terpikir nak buat posting kat sini. Dah siap ambik gambo bagai, dari semalam dok ingat nak bawak kamera ngan card reader ke opis. Tapi, aku lebih ingatkan pasal card reader aku tue. Sebabnyer ari tue pun cam tue gak, dah set dalam pala nak bawak kamera ngan card reader, tapi maser tue aku lebih ingatkan kamera aku jek. End up, aku cuma bawak kamera & my card reader tertinggal lak kat umah.

Pagi nie terbalik lak. Ye ye oo (pandai2 le korang pronounce yek...;-)) jek aku mengingatkan pasal card reader, takut tertinggal lagi. Memang la benda alah tue aku bawak, malangnyer kamera lak aku tinggalkan. Adoiii...... Hilang semangat aku nak bukak blog.... Aper ler yang aku leh buat ngan card reader tue tanpa memory card aku tue..... Kalo de rezeki, sok je la aku cerita.


Asam garam : Cuti 3 hari yang sangat2 la tak produktif langsung.....:-(

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin