Ingat tak korang dengan entry ini ... Comei kan benda alah tue... Tapi sebenar-benarnyer itu bukan ler hadiah yang akan aku bagi untuk peneka tepat giveaway aku... Hadiah pun aku lom beli lagik.. Tapi, kalo dah ramai kata cute, aku try la carik benda nie.. kot2 ader rezeki kome, ini la hadiahnyer. Kalo tak mungkin hadiahnyer lain la yek...... Sekarang bukan maser untuk bercerita pasal hadiah la.... Skang untuk aku bagi soklan... Korang tengok la 2 gambo kat atas... Dah puas hati dengan gambo tue... CUBER TEKA, BRAPE HINGGIT JUMLAH DUIT SYILING DALAM GAMBO NIE..? Itu jek soklanyer.... Nak menjawab sila baca dulu syarat2 dibawah...: 1. Mesti la warga negara Malaysia... Warganegara Malaysia dok luar pun leh la jugak... 2. Hadiah akan diberi pada peneka tepat.. Tapi, kalo takde yang tepat, peneka dengan jawapan paling hampir akan aku pilih... Hantar jawapan kat komen box jek.. Senangkan.... Tarikh tutup : 5 Mei 2010... Asamgaram : Adik2 ku sayang, sila tutup dan kunci mulut yek...h...
Alhamdulillah... Dikala aku tengah sedikit gundah gulana dengan hal dunia, Allah bagi kegembiraan sikit. Tahniah anak... Alhamdulillah Along... MasyaAllah, Tabarakallah. Bersabar betul aku menunggu result Sem 4 ni. Dari sebelum cuti sekolah, sampai la dah masuk sem baru, berpuluh kali dh masuk website. Akhirnya, penantian mak berakhir. Actually, dia dh bagitau GPA last week. Tapi mak tetap la curious selagi tk keluar official result. Dan Along ini selalu buat surprise. Tak surprise baik, surprise sedikit kecewa. Masa Sem 3, result dia agak menjunam berbanding sem 2. Sampai cikgu2 dia pun terkejut. Dia tau apa punca, mak dah bebel panjang lebar. Akhirnya, result sem 4 mendadak naik balik. Sem1 3.29 Sem2 3.64 Sem3 3.49 Sem4 3.80 Apa pun usaha yang dia lakukan mak doakan yang terbaik. Moga sem-sem mendatang akan terus membuahkan hasil yang lebih cemerlang. ok. 💌 Challow dulu
sticky post, untuk cerita baru teruskan ke bawah. TQ Saper yang hidup zaman kanak2 pada tahun 80an - 90an... Mesti korang ingat gula2 nie tak...? Ingat tak..? Kenangan kan.... Kalo dibukak isi dalamnyer, begini la ropenyer.... Dan korang ingat tak lagik kat dalam tue ader lapisan kertas nipis yang boleh dimakan.... Ingat tak...? Tue la gula-gula zaman kocik2 den... Orang panggil gula2 udang, ader gak yang panggil gula2 bantal. Aku panggil cekelat bantal... hihihihi... Tapi tue dulu...... La nie dah ader gak cekelat bantal nie... Lebih sedap, lebih besar, lebih enak... Sekali makan terus ketagihan tahap melampau.... Nie la diernyer... Barley Peanut Candy. Rasanyer lebih kurang sama, tapi yang nie lagi sedap, kurang manis.. Dari tekak aku la, tekak korang tak tau ler. Tapi seriously, memang sedap... Asyik la mengunyah benda alah nie sambil menonton tv, sambil layan blog, sambil layan fb.... Korang tak teringin nak cuber... Saya jamin benda nie sedap. InsyaAll...
Comments
wah..wah.. dah ada camera ni..wajib letak gambo ye...