15 Julai 2009

Pagi Yang Mendung

credit to miss gugel


Sojuknyer.....

Pepagi subuh td, hujan turun selebat-lebatnyer. Lepas solat, sementara tunggu kul 7 sambung tarik selimut. Syokkkkkkkknyerrrrrr dapat sambung tido. Tapi aku dah sesiap kunci jam kul 7.15pg, takut kang terlajak. Aku siap nak g opis kejap jo, den tak make up g opis. Baju dah siap iron awai2 lagi... (sib baik terajin sikit minggu lepas).

Kuar umah kul 7.45 pg, tengok2 jem sampai simpang dpn taman tue. Tensennn.... Jauh tue nak menyampaikan ke traffic light pekan tue. Sudahnyer setengah jam baru sampai ke opis mak, terus pecut ke slim lak.

Sepanjang jalan kenangan tue ujan. Tapi bukan ler lebat sgt. Kalo lebat bebeno, aku surrender ler nak drive. Baik aku dok kedai makan ngisi perut dulu. Mood pagi nie pun samer gak cam suasana kat luar tue. Mendung2 gitu, malas2 gitu....... Nasib ler aper jadi ari nie.... Aku nak melompat2 blog je cadangnyer. Cadangnyer........ Tapi jangan harap.....:-(.





Asamgaram : syukur nikmat Tuhan...




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin