My 1st Giveaway - April
Ingat tak korang dengan entry ini ... Comei kan benda alah tue... Tapi sebenar-benarnyer itu bukan ler hadiah yang akan aku bagi untuk peneka tepat giveaway aku... Hadiah pun aku lom beli lagik.. Tapi, kalo dah ramai kata cute, aku try la carik benda nie.. kot2 ader rezeki kome, ini la hadiahnyer. Kalo tak mungkin hadiahnyer lain la yek...... Sekarang bukan maser untuk bercerita pasal hadiah la.... Skang untuk aku bagi soklan... Korang tengok la 2 gambo kat atas... Dah puas hati dengan gambo tue... CUBER TEKA, BRAPE HINGGIT JUMLAH DUIT SYILING DALAM GAMBO NIE..? Itu jek soklanyer.... Nak menjawab sila baca dulu syarat2 dibawah...: 1. Mesti la warga negara Malaysia... Warganegara Malaysia dok luar pun leh la jugak... 2. Hadiah akan diberi pada peneka tepat.. Tapi, kalo takde yang tepat, peneka dengan jawapan paling hampir akan aku pilih... Hantar jawapan kat komen box jek.. Senangkan.... Tarikh tutup : 5 Mei 2010... Asamgaram : Adik2 ku sayang, sila tutup dan kunci mulut yek...h...
Comments