27 Mei 2011

Adoi..doi..doi...

Pergelangan tangan aku dah sebulan lebih dah sakit... Sungguh siksa aku menahan sakit.

Semalam aku mc coz tangan tak baik2, dan aku nak g ngadap Klinik Zabedah la pulak. Nie kali ke-3 aku g klinik. Sebelum nie aku g klinik lain... Depa bagi ubat tahan sakit jek. Jadi kalo nak rasa shat, makan la ubat. Kalo tak makan ubat, menanggung sakit la.



Ini la ubat yang doc bagi kat aku. Ikutkan maleh bebeno aku nak makan ubat sbb aku nyusu anak. Tapi aku dah bagitau aku nyusu anak, dier bagi ubat yang tak effect anak dan ibu la... Dengan doc yag nie aku percaya sikit, jadi dier suh makan 2 kali aku makan la 2 kali. 2 doc sebelum nie aku tak bape nak percaya. Jadi biler depa suh makan 3x sehari, aku cumer makan 1x sehari jek. Takut effect susu anak... Kalo effect anak 1 hal, kang tetiba production susu drop lagi la aku susah hati.

Doc kata radang sendi...

uish... bunyinyer cam gerun jek... Tengok la camner lak. Kalo tak elok gak aku carik alternatif lain la pulak. Urut tak boleh, just sapu2 minyak jek. Elok di bandage kalo nak kurangkan pergerakan tangan tue. tak bandage pun takpe... Tapi yang paling pentig, kena jaga makan. Seafood is no-no ye. Makanan jenis berkacang pun sila jauhi..huhuhu. Ish macam2 la...


Asamgaram : Harap2 elok la pas nie...


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin