30 Mei 2011

Aina first' 'meeting'... ;)

Muka budak yang teruja dapat ikut ibu g meeting sambil jenjalan..;P








23 & 24/ 5 ari tue aku kena outstation. Ada meeting kat De'Muara Sg. Haji Dorani. Memang awal2 aku dah decide nak bawak aina coz dier nyusu badan, dan ditemani mak abah aku la. Mr. K, memang jadual awalnyer tak dapat g sbb takde cuti. Tapi end up, dier pulak yang g kursus dari 22 - 25/5 tue.. Sepatutnyer kami yang meninggalkan dier, rupenyer dier dulu meninggalkan kami...huhuhu.





Leh jek kalo aku g sorang, takyah bawak aina. Stok EBM yang ader kat umah tue cukup la kalo untuk sehari. Tapi, pengalaman pertama meninggalkan aina bulan lepas coz aku kursus memang menyiksa jiwa aku la... Jadi aku decide bawak je la. Kuar la duit sikit...

De'Muara nie doknyer kat Muara Sg. Hj. Dorani, Sg. Besar. Namernyer pun dah menggambarkan keadaan kan... Kalo lepak sehari dua kat sini ok la.. Tenang, rileks jek.. Tapi kalo lelamer boring gak.. Tak byk xtvt sangat. Tapi leh la memancing, ader gak xtvt tgk burung. ntah aper lagi, aku lupa dah. Depa ader apartment dan floating chalet. Syok jek layan perasaan kat sini. Layan gambo la yek...










Aina kat sini pun tak banyak ragam. Dok kat beranda, syok jek dier layan ombak. Tak berkedip mata...hehehe





Siang meeting, malam BBQ... Nie gambo pinggan kosong. Cek lupa nak amik gambo.. Eh! bukan lupa tapi maser ingat tue tgh dukung aina jd malas la..







Menunyer ikan, udang (tak rasa pun, makan lmbat sbb layan aina), sotong, kambing (pun tak makan...tak suke), ayam dan mentarang... This is my 1st trial makan mentarang nie tau. Mula cam geli jek. Sekali dah masuk mulut, sodap kau... Manis jek.. Tapi tak brani makan banyak, nyusu anak.



Dedulu penah meeting kat sini. Depa hidang mentarang gak, tp maser tue takut nak makan. Cam geli jek... Tapi, kali nie ramai beno yang bagi feedback bagus jek. Aku try la..



Pas nie leh la try lagik.











Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin