09 Mei 2011

Hati seorang ibu

Gambar dr utusan online

Tersentuh hati aku biler melihat gamba nie. Tapi takdirnya telah tersurat begitu, redha dan tabahlah menghadapi dugaan.

Kisah 3 beradik lemas di air terjun Ulu Bendul dah masuk seminggu berlalu. 2 beradik sudah ditemui dan seorang lagi masih belum dijumpai.

Jika terjadi kepada saya (nauzubillah, mintak dijauhkan..) mampu ke saya jadi setabah ibu ini. Bersama meranduk sungai mencari jasad anaknya yang mesih hilang. Atau saya hanya duduk ditepian tebing meratapi kehilgan.. Atau adakah aku hanya termenung di rumah, berserah kepada Ilahi agar anak itu dijumpai... huhuhu.

Tak sanggup untuk aku bayangkan pun. Sebak hati melihat gambar di atas....

Hari nie pulak, anak bekas model kartika seri pula dikhabarkan hilang. Dan terbaru arwah anaknya telah ditemui lemas di Sg. perak... Innalillah. Takziah buat keluarga Kartika Seri.


SPEECHLESS....!!!









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin