30 April 2018

28 April ....

Alhamdulillah. Masih aku di sini.
Diberi peluang menghirup udara pagi.
Diberi peluang menikmati panasnya sang suria.
Diberi peluang merasai titis-titis hujan yang menyembah bumi.

Umur hanya angka.
Angka akan jadi sia-sia jika tidak dimanfaatkan sebaiknya.

Allah tunjukkan aku jalan menuju redhaMU
Allah kurniakan aku hidayahMU yang berpanjangan.
Allah berikan aku rezeki yang luar biasa, rezeki yang tidak aku sangka-sangka.
Allah kau peliharalah kami seisi keluarga.

Berikan kesihatan yang baik untuk ibu bapa ku, asbab mereka aku disini.

Takde yang istimewa, cukup ingatan dari mereka yang dekat.

Aku kini yang berusia 39 tahun,
#kaknieta

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin