06 Februari 2009

Takde selera.....



Biler xde selera, ini ler makanan yang aku akan cari. Nie gambo lamer, tapi tengok jek dh boleh membuatkan air liur aku jatuh menitik-nitik...;-). Nie akumasak biler ntah. Tak ingat dah. Masak kt opis.
Tapi kalo masak kanji nie, kompom ler aku akan makan berpinggan2......huwaaa... Tu la yang paling aku tak sanggup nak hadapi. Camner yek nak control...?

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin