31 Mei 2012

Merawat Hati....


YES..! Hati aku tengah sakit...

Macam2 perasaan ader frust, marah, kecewa, panasssss.... 1 hari, 1000 rasa.

Frust, kecewa biler penat lelah tak dipandang.. Tiada harga. Udah macam kuli aje, tp reward yg sangat mendukacitakan... Aku tahu dimana letaknyer performance dan prestasi diri.. Tapi, hakikatnyer ia tidak seperti yang diharapkan. Ia dinilai dengan sangat sadisssssss.... Semoga Allah Permurahkan rezeki ku dilain masa.. Bukan rezeki aku buat masa nie, but... frankly speaking, its hurtttttsss. Deeply disappointed.... *cryinginside*

Marah, panas.... berurusan dengan manusia yang ish... payah nak cakap.. Kalo mlut celuoar kang takut lak terkena batang idung sendiri. Tapi memang la panasss hati....

So, rawat hati dengan ini......


Tapi, makan la banyak maner pun. tak mampu menutup kekecewaan hati. Menangis di dalam hati je la..... Sesungguhnya itu je rezeki yang ditentukan oleh Allah untuk aku buat maser nie..... Mungkin akan dimewahkan dengan rezeki yang lain.....

Aku REDHA....!!!!!



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin