09 Jun 2010

Aku Kembali ....(hopefully..)

Salammmm..............

Tetiba hari nie nak menaip cam skill semua dah hilang lak. Blur2 sikit....hehehe.

Terdampar sepi sungguh blog nie.. Kesian aku tengok... Nasib kau la blog, semua bergamtung pada mood tuan blog. Ari nie mood dh ok sikit. Banyak yang ergendala, byk cerita yang hampir2 basi, ader jugak utang yang masih belum berbayar.. Pemenang teka syiling aku ari tue pun lom dpt hadiah dier lagik. Tertangguh coz 1,2 perkara. Harap2 nya dlam minggu nie ke minggu depan settle la... Kang lama2 makin aku lupa.

Yantz-yeem, 10 jari disusun yek...

semoga ari nie dan hari seterusnya blog aku idop balik... hehehe.

adiosss...

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin