18 Jun 2010

Anniversary merapu meraban

Sunyi sepi di kampung rawa ni...hehehe. Aku malas nak merepek meraban dah, skang nak strait to the poin jek.. 2 entry aku sebelum nie merepek, meraban, tp end up idak gak ber'update'. Mood tgh mereng nie baik terus buat jek entry, takyah nak bagi entry2 cam menagih simpati lak...hahaha.



Ya, mood saya agak mereng dalam blogging nie skang. Tapi still buat blog hoping kt blog lain, cumer nyer idak ler setegar dulu.





6.6.2003 adalah tarikh nikah kitaorg. Jadi 7 tahun sudahhhh.......

Sebab mood mereng nie, anniversary kami yg ke-7 memang takde ape2 pun. Hanya ucapan jek, itupun dh tgh malam baru la teringat balik hari bersejarah tue... No hal, ader benda yang lebih bermakna sedang kami hadapi, hopefully semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan... Amin.


Melalui 7 tahun dalam perkahwinan bukan sesuatu yang mudah macam kita membawa diri sendiri. Banyak benda kita kena fikir sebelum buat sesuatu. Alhamdulillah, Mr. K sorang yang senang nak diuruskan Tak banyak songeh dan boleh bertolak ansur ngan aku. Bohong kalau aku kata takde gaduh2, masam2 muka dalam perkahwinan, tp semuanya asam garam hidup. Selagi kiter tahu duduknya kita sebagai isteri dan tanggungjawab memasing, insyaAllah.

Tq to Mr. K untuk 7 tahun yang telah dilalui.








Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin