05 Mac 2012

Capati Sardin...


Sesekali biler terasa jemu makan kat kedai, memang kami akan masak... Ikut kesempatan memasing... Kadan masak2 simple, kadang2 masak kasi berat sikit... Tengok bagaimana tuntutan keje seharian...

Yang nie lak bukan aku yg nguli.. Opismate aku la. Aku lom penah masak capati, lom penah nguli capati. Saya hanya penonton dan pengkritik tetap...:)

Capati ngan sardin.


memang jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhh beza capati buat sendiri ngan capati kedai. Kalo kedai makan 2 keping pun lom entu kenyang. Aku la, orang lain cukup kot...:) Tapi, kalo buat sendiri sekeping setengah pun dah cukup. Tebal, lembut, lemak... cukup sifat la.... kalo suh bayo RM 2 sekeping pun takpe....

Lain kali sambung. Mood masih suam2 kuku...




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin