23 Julai 2009

Di suatu petang yang hening.......

Dalam keboringan, jari-jemariku terus menari-nari di atas papan keyboard. Menari tanpa arah tujuan. Terjah blog2, web2, portal2 dan mata terus meneliti tiap isi yang terbentang depan mata. Tapi, dalam fikiran teringat kengkawan lamer. Terkenang waktu2 di hostel. Tersenyum mengenangkan perantauan yang jauh ke selatan demi mencari ilmu. Kerinduan pada sahabat2 lamer sekali lagi menerjah masuk kotak fikiran. Wajah2 ceria dulu, satu2 terpapar di bayanganku.

Lantas tangan laju mencari ruang dan peluang utk kembali bersama. Tanpa arah tujuan, aku menaip. Tangan laju memasukkan 1 add yang sangat popular, tapi aku tak pernah ambik peduli pun kewujudannyer. Usaha diteruskan, nama2 yang teringat semua aku masukkan.....

Tiba2...................
.............
.............

Wahhhh......Mood aku tetiba berubah. Kejap gembira, kemudian sedih, tiba2 pula rindu.....Aku teruja. Ngape ler aku tak bukak web nie dari dulu lagi..... Aku dah jumpa kengkawan aku yang dah lamer aku tinggalkan (bkn tinggalkan ler...lost contact). Bagussssnyerrrr... Kengkawan ku i'm backkkkkkk......;-)


Asamgaram : Perut dah lapoooo.....



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin