16 Julai 2009

Gambo yang dah lamerrrrrrrrr giler aku nak publish.. sangattttt lamerrrr... Tapi kemalasan tahap gaban, maka aku lupakan je cita2 murni aku tue. Ari nie ubat 'R' aku datang ngan tetiba....


Untuk Wazir & Farhana, selamat pengantin baru. Walau pun dah lebih sebulan berlalu...... Tak yah cerita banyak2. layan ler gambo2 yang ada. Semua gambo adalah aku 'cilok' dr Abang Yang... Sorry yek Cik Jah, teman pnjam gambo letak dalam blog (mcm ler dier baca blog aku....;-))... TQ in advance...




# pengantin dengan aksi tak sesuai ataih pelamin......;-) #



# Pengantin & pemili #



# pengantin lamer #


# nie pun pengantin lamer gak #


# jugak pengantin lamer merangkap fotographer of the day #


# Yang nie idak ler brape lamer lagi...;-) #




Wajah-wajah ceria............






# pemiliku tumpang sekaki bergambo..free saper taknak..;-) #



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin