09 Julai 2009

*@#$%#^&.......!!!!!

Saya berada di bawah tekanan.
Hidup saya serba tak kena.
Emosi saya tidak stabil, bak roller coaster. Puntang-Panting. Bercelaru.
Saya rasa sungguh depress.
Ader kala rasa nak marah, tetiba berubah sedih, kadang2 mcm nak nangis. Tapi taknak lak kuar air mata. Biar hati rase lega.
Jangan tanya kenapa saya jadi cam nie....Saya sendiri takde jawapan yang pasti.
Problemm.....
Biaser ler, hidup maner xde masalah.

Yang terbaru, saya rase seperti ditikam dari belakang. Tapi masalah sudah settle. Adakah rentetan dari situ maka keadaan saya jadi begini? Saya memang kecewa dgn keadaan itu, walaupun ia telah kembali seperti biasa tapi masih sakit jika diingatkan.

Adakah kerana kerja saya yang banyak, yang masih terbengkalai. Saya seperti takde komitmen langsung untuk bekerja sekarang ini. Keadaan begini membuatkan saya rasa serba salah. Patutkah saya mengambil cuti yang panjang. Rehat yang cukup. Bercuti bersama suami ke tempat yang jauh mendamaikan hati. Patutkah saya...? Ataupun sebaiknyer saya menyendiri tanpa ditemani sesiapa.....hhmmmmmm.

Fikiran saya macam berserabut. Tapi saya tak tau aper sebenarnyer yang saya fikirkan. Akal saya ligat berfikir, tapi tiada jawapan pada soalan yang saya sendiri tak tahu. Otak saya sentiasa berputar, tp tiada persoalan yang harus saya selesaikan.

Saya nak berkongsi dgn orang lain. Tapi saya tak tahu aper sebenarnyer yang perlu saya kongsikan. Motivasi saya sedang jatuh merundum. Keyakinan saya seperti hilang dibawa arus. Tembok kekuatan & ketabahan saya sepertinya telah runtuh.

Kini, saya rasa seperti mahu menangis. saya sedang memujuk hati. Tapi, memujuk hati sendiri lebih payah dari memujuk orang lain. Bagaimana harus saya menghadapinya......? Ada suggestion...?


Asamgaram : sesak napas.........


1 ulasan:

Yours truly berkata...

sabar ye dik...elok g memana dulu..

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin