02 Ogos 2013

23 Ramadhan 1434H : Iftar ala Koboi


Sampai 1 tahap kiter rasa malas dan udah taktau nak masak aper kan..? aku selalu gitu. Paling parah dtg malas, biler time "bulan mengambang penuh".. Memang sakan la aku....

Semalam datang balik malas aku... Kebetulan mak pulak berbuka kat surau ader moreh, Aku yg sememang2 dh 2 hari 'puasa tanpa niat' nie mula la malas nak masak. Angkat tepon, call Mr. K, coz dier jek makhluk yg puasa kat umah hari tue.

'Bang, malas nak masak la ari nie. Beli je la aper abang nak makan' direct aku sound..hihihi

'ntah ler... Beli pizza je la..'

'cantikkk....'

Maka ini la iftar Mr. K dan makan malam aku.....


Pizza regular
garlic bread
mushroom soup
spaghetti

Alhamdulillah....





Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin