05 Ogos 2013

Dia Datang Dah... Datang Dah!!!!


Udah ujung2 baru mari.... Tengah susun jadual siapkan aper yang patut. Check list berderet tp sempat ke tak nie...?

Jumpa nie kat fb... letak kt sini... hahahaha.
Lawak la pulak.



Aper yang dh datang..?

Mode raya, u olllsss... Baru jek datang tak sat nie ha... hahaha. udah ujung baru dtg yek.... streesssss acik... Maser nie ler semua benda nak buat....

Meh list sikit...
1. duit raya lom habih tuko - ari tue kengkonon sikit cukup la... la nie cuak pulak, takut tak cukup.. huhuhu. ader ke bank yg sudi bg duit kecik lg nie...

2. kuih raya - seriously aku tak memborong kuih raya tahun nie. tue pun sejenis jek aku beli dengan niat nak makan lepas berbuka.... tgh pikir aper patut ke takj aku tambah? tambah secara tunjuk ke secara uli nie...? Baru nak pikir nie.... huhuhu

3. Baju raya - yes...! baju raya anak beranak belum siap lg nie. Baru jek potong kain, belum sambung2 lg.. ntah ler aper nak jadi. Sian anak2 aku... Aku kain batik je la kalo tak siap pun... hahaha

4. Shopping raya - yes!!!!!!! Belum habis shopping raya... Biler buat last minit benda yg seronok pun jd tak seronok nie... Ingat mlm nie nak pegi berdua jek ngan Mr. K. Anak2 aku tinggalkan kat umah jek... Kalo bawak bebudak especially si Aina memang tak jd keje.... penat jek dpt...

5. Kemas rumah - ish..! mcm tongkang pecah dh...... kain baju jgn cakap berbakul tak berlipat....

Kerja dr semasa ke semasa...hahahaha....






1 ulasan:

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin