25 Mac 2009

Semangat Yang Pudar.....

Jangan silap yek....Semangat aku untuk membersihkan sawang2 kat blog yang dah lamer aku tinggalkan nie memang sangat ler berkobar2..... Tapi tetiba ia dipudarkan oleh masalah2 luaran yang memang diluar bidang kuasa aku. Sabo je la.....

Alhamdulillah aku telah selamat kembali ke Malaysia pada 15/3/2009 setelah 5 hari menghabiskan masa di negara orang. Kemana kaki aku melangkah.......? Aku telah menghabiskan masa dan duit......:-( ke Sydney, Australia. Penceritaan aku tentang bab nie aku akan cerita biler aku dah free. Skang aku nak settlekan keje2 aku sikit sbb aku baru naik opis ari nie memandangkan aku dah mc 2 hari.

Adiooosss......


Asamgaram : Perasaan untuk berenti keje sangat la meluap2nyer.............

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin