21 Mei 2013

Murah Rezeki, Kenyang Perut


Alhamdulillah...

Murah betul rezeki di hari selasa....

Nie yang sayang sangat kat kengkawan opis i nie... Sorang bawak tue, sorang lagik bawak nie. Macam2 ader kat opis. Takyah keluar makan lunch dah...

Redvelvet dr khambaly. chocolate cake dr kamaliah... dua2 jawa, orang jawa nie memang murah hati kan... hihihi.


Tapi korang jangan pandang serong ngan orang rawa cam i. Aku pun bawak gak bekal... Makan ngan kengkawan...

Nie ha..... Aku bawak banyak tadi, ader dalam 15 ketoi kot. Tapi 8 ketoi aku tibai, selebihnyer depa kongsi2... Dasarrrrr. hihihi


Tak lupa bancuh HKCC, bio lemak2 tue terbakar sbb tahap metabolisme yang tinggiii... kihkihkih. Dasarrrr


OK. itu jek. BYE




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin