08 Jun 2009

Apa Yg Aku Layanz Tengah Ngantuk Kedaung Nieee....


Nie la yang tengah aku layan skang. Aku nie bukan ler peminat cerita2 taiwan, jepun @ yang sewaktu dengannnyer. Cumer biler kekadang aku tertengok, dan ceritanyer 'terbest' la pulak, maka aku akan 'terikat' ler menonton 1 citer sampei sudah.











Nie ler cerita yang aku tegah layanzz giler2. Sequence episod of Meteor Garden. Cerite nie aku penah tengok dah beberapa kali. Tapi belum penah dapat tgk episode penuh sbb dulu tayang kat tv. Maner leh aku stick kat depan tv on time. Ade je hal yang ngaco. Aku memang suker giler cerita nie, lain dari yang lain. Walaupun nak menunggu video tue upload lambat bebeno, tp sebab kesukaan yang terlampau pd cerita nie, aku rela menunggu tanpa sebarang rungutan. Dari 5 bintang aku bagi 8 bintang tuk cerita nie..hehehe.. Korang aku tak tau ler. Tapi cuber ler korang tengok.



Anyway, TQ very much ler kat minah nie, yang baik hati telah memperkenalkan aku kat blog nie. Tak sangka episod Meteor Garden nie cantik tersusun dalam Mysoju nie. Aku mula nengok cerita nie balik mula bulan 4 ari tue. Skang tengah tengok lg sekali tuk kali ke-2. Maner leh aku habih kan cepat2, aku keje maaa, tengok biler free. Skang nie bukan ler maser free aku tetambah awai2 bulan nie. Tp, dek menahan mater yang ngantuk nie, aku abaikan kebizian kejeku dulu. Tangan aku sampai menggeletar menahan ngantuk. Tidakkkk..... Dah mcm kena parkinson...huhuhu.....:-(. Menaip pun semedang jek salah...

Cerita2 lain aku tak brape layan lg. Tunggu le aku jemu nengok cerita nie baru aku try layan crite lain....






Asamgaram : Memory card tinggal. Ader benda nak crite tp esok2 ler.



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin