11 Jun 2009

Rajuk Di Hati.....


Aku tak merajuk pun. Tapi sesajer jek nak penuh kan entryku.....;-).


Rajuk...??? Korang nak tau makne sebenonyer g bukak kamus korang memasing. Kalo pompuan yang merajuk sonang jo. Dah memang dari lahiriahnyer lagi pompuan hati kecik, sensitif.
Tapi, kalo lelaki kuat merajuk camner yek. Mesti susah nak pujuk. Frankly speaking, aku tak pandai nak pujuk orang merajuk. Pepandai la korang bawak diri sendiri kalo merajuk sebab aku. Kalo aku pujuk2 tak jalan, sakit jantung aku nanti sebab biler tak jadi aku jd marah dan malas nak pikir. Jadi, untuk mereka yang penah merajuk ngan aku, pujuk ler ati sendiri yek. Aku mintak maaf je la....
Asamgaram : Sedang mencari idea............



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin