11 Jun 2009

Rajuk Hati Perlu Dipujuk...


Patut ler pagi tadi rase nak tulih bab nie. Rupenyer betul2 ader insiden rajuk la....hehehe.

Tapi, not me. Ader la seorang isteri nie ha, merajuk tp yang si suami nyer buat dek jek.... Meh aku tolong depa yek.


Bro, wife ko dah merajuk sebab ko dah mugkir janji tghari tadi. Jadi, dier mintak pujuk kan ler. Tak susah pun, beli ler gelang meh ke, cincin ke, jam baru ke....aper2 je la yang setimpal ngan tahap rajuk dier tu.....;-) Ko kan birthday boy, jd dier nak ler berdating ari nie, makan2 ngan ko. Tapi ko lak dah mengguris hati wanitanyer...hehehe...


Pujuk jangan tak pujuk....



Asamgaram : Sonok gak berkhidmat tuk masyarakat nie.....




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin