09 Jun 2009

Petang Isnin Yang Keji

Apa salahnyer ngan hari senin semalam? Hari senin tue xde masalah pun, apatah lagi keji.

Cumer aku semalam telah menjadi sedikit mengong. Memandang kepala yang ting tong mengantuk, ditambah lak ngan perut yang lapar tp malas nak kuar, aku pun masuk dapo cari makan. Aper yang aku jumpa adelah mamee slurp asam laksa. Jadi itulah bakal menjadi santapan aku utk mengisi perut yang kosong.

Yang tak bagusnyer, akibat kelaparan yang melampau, aku dengan tamak halobanyer telah merendam 2 bungkus mamee slurp tue. Keji tak keji kau........Tetiba setan masuk kepala. Tambah lak lagi ngan sebiji telur. Ambik kau, kalo dikira kalori tue berapa la gamaknyer. Tapi sekali lagi aku berperangai keji biler aku tak abih pun makan. Separuh jek yang aku lalu habihkan. Lagi separuh dah tak leh masuk tekak. Muak lak, rase nak muntah pun der. Tengok aku dah membazir lak...... Sungguh takde manners langsung dalam mengadap rezeki.... Astaghfirullah.....


Asamgaram : Mataku masih berat bagai diminta untuk ditutup lagi...............


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin