22 Mac 2013

Kisah SR


Alhamdulillah.... Rezeki untuk tengahari Jumaat.



Menu favourite kalo gi secret recipe. Most of the time, ini la yg aku order. Ader sekali 2 jek ngoder lain sikit, kengkonon nak test. Tapi lepas tue nyesal...kihkihkih

Actually sebenarnyer sangat teringin nak makan nasik kat 1 warung nie. Lauk pauk kampung. Lepas sekali makan kat sana ari tue terus terjatuh cinta dan teringat2. Masalahnyer kedai tue kat Tg. Malim, memang jauh la kalo nk g hari biaser. Hari jumaat lunch hour lamer sikit boleh la lajak jauh sikit. Lauk pauk yang super sedap. Kedai tue selalu penuh, hari jumaat awal lagik dah penuh. Memang sesak ngan orang lelaki yang mengejar sembahyang jumaat dan kebetulan aku sorang pulak memang takdo la aku nk g. End up aku larik g Secret Recipe.

Korang ader sindrom macam aku tak... Sindrom kalau sengsorang nak makan aku akan carik tempat yg agak2 privasi, beraircond, selesa dan takde gangguan. Kalo aku g warung2 tue rasa cam semua mata memandang aku. Semua dok tgk apesal minah nie sengsorang... Tapi kalo aku g kedai cam kfc, mcD, SR Atau cafe2 yang agak 'standard', takde saper nak nyibuk. nak pedulikan kedatangan aku kecuali waiter depa la.... Jadi aku leh makan dengan selesa... hahaha.

Boleh gitu.....

Sampai kt SR lak kengkonon nak amik kid meal jek + tiramisu. Malang sungguh tiramisu xde la pulak. Maka kid meal terus tukar jadi regular meal... Aje yang tamakkk....:p

Dah kenyang balik la....

notakaki : korang ader sindrom tak reti nak tutup 1 entry tak... aku cam 'blur' tak tau nak buat camner. Selalu rasa cam cerita tergantung





Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin