02 April 2013

Demam berpanjangan


 Demam sejak ari sabtu... Adik Nani masih belum sihat. Hari nie dah selasa, susah hati ibu tgk anak tak sihat. Pagi tadi hantar kat pengasuh, nampak cam dah kurang sikit demam, tp masih ada saki baki.



 Kool Fever tue memang tak lepas dr kepala. Silih berganti. Nampak tak aktif sangat, tp nyusu masih sama macam biasa, jadi aku rasa masih ok kot. Tidor pun nak berdodoi, sudahnyer masuk buai. Kalo boleh aku takmo masukkan buai, coz aku rasa dok dalam buai nie panas badan lambat nak kuar coz dier cam terkurung jek dlm tue. Dok dalam buai pun asyik nak berenjut jek. Kalo tak dier tak brape nyenyak tido.



 Tengok la muka sedih dier... Hilang langsung senyuman dan gelak tawa dier. Kalo ikutkan dier nie peramah sikit, asyik senyum gelak jek... Tapi, skang nie monyok sikit. Agak2 badan dah kurang demam tue, dier senyum la. Biler badan dh naik panas balik, dier masam jek.



Abahnyer balik ari ahad terus mengadap layan dier.... Ader la sikit senyuman tengok abah...


Moga ari nie anak ibu semakin sihat yek... Takmo demam lama.

Kakaknyer pun dah mula nampak selsema. Semalam sekali jumpa doc ngan adik.. Dua2 kena makan ubat... Oh anak2, cepat-cepat la sihat yek...




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin