30 April 2013

Tabik Spring...toing! toing! toing!


Ape punyer tajuk la.... muahaha.

Aku tabik kat blogger tegar yang mampu maintain momentum blog depa. hari2 boleh menulis sampai 3,4 entry. Sebulan boleh mencecah ratusan entry. Walaupun depa tue bkn xde keje, malah profession yg sangat menarik semuanya, tp boleh jek handle dan membahagikan masa kat rumah dan boleh lg tue menulih kat blog...

Oh blogger-blogger tegar sekalian, apakah rahsia korang ha... Habaq mai sikit.

Aku nie ha.. Kat opis kdg2 idak la sibuk maner.. Ader jek ruang. Tapi kemalasan melanda. Ingat balik umah boleh la layan blog sikit, siap bwk laptop balik. Tapi nan hado... Sibuk ngan 2 org anak kt umah. Terus terkubur. Baru 2 org jek tue....

Nak menulis entry nie pun 1 hal. Memikir tajuk jek dah makan separuh hari.... Dapat sehari 1 entry pun aku dh cukup gembira....

Ari tue maser anak 1 aku blog belah malam.. Amik peluang tulis 3,4 entry sekali jalan, schedule kan... Pastu rilek 3,4 hari... hahaha. Skang belah malam, masa mengulit anak2. Tetambah lagi dua2 menyusu badan.... Memang totally sepenuh masa je la utk depa. Kalo aku bukak laptop, ka long orang yang paling hampir ngan aku sepanjang malam... Duduk jek takpe. Sama nak menaip. Terus tutup laptop...

Lain kali je la buat entry...

Sudahnyer diam membisu...

Cukup la tue membebel sengsorang. Aku nak buat entry holiday. Tp kemalasan masih menyelubungi. Tgk Kerajinan aku esok pulak....:)






Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin