16 Januari 2009

Yahooo...!

8.00 pg
Masuk opis punch card. Terus bukak laptop mulakan kerja. Nie semua pasal audit yang nak masuk inggu depan, membuatkan aku busy bagai nak rak. Pasalnyer aku nak cuti ari senin selasa, ada program cuti-cuti Malaysia ngan pemiliku. Walaupun cuti aku tak lulus, tapi mc masih hakku :-), dan untuk memastikan urusan uadit tdk mengganggu 'mc ku' nanti, aku kena make sure semua laporan ku siap, kemas dan lengkap.

9.25 pg
Dapat call audit tak jadi datang, ditangguhan minggu lagi satu. Yahooooo.......!!!
Dan cuti aku telah disain oleh bos, dan bermakna telah diluluskan jadi aku pun aper lagi, terus tutup fail dan bukak blog. Hahahahaha............
Aku sangat gembira kerana aku boleh bercuti dengan tenang.......
Sayang spuloh minit (pinjam tipahvogue..jgn marah yek tipah) kat bos audit k.l tue dan sayang lima minet jugak kat boss aku sebab dah luluskan cuti aku...


Sembang2 : Release giler......

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin