10 April 2009

End of My Journey

.
Maka sampai ler jugak penghujungnyer. Flight kul 11.40 tghari. Kami dah berkumpul kat lobi hotel kul 9.00pagi. Kena check in awal, sbb, imigresen check sorang2. Bukan by group. Jadi kul 10 pg kami dah ter congok kat Sydney Airport. Orang takde ler ramai sangat.
.


Lobi Holiday Inn, Darling Harbour dipenuhi beg2 sementara kami tunggu bas.

Suasana pagi kat airport. Masuk pintu jek, ini ler pemandangan pertama.
.
Masuk Flight kul 11.30 tghari. Perut aku dah berkeroncong giler. Lapo dah. Dekat kul 2.00 ptg baru stewardess serve lunch. Kome tengok la portion aku tuk lunch. Habih tau aku makan, pastu akak sebelah aku tue tak makan roti yang depa bagi. Dier pas kat aku, & selamat jugak masuk perut aku. Lapo punyer pasal. Pastu aku layan movie. Ingat nak melelapkan mater, tapi aku memang fail kalo bab tido dlm transport nie. Aku ingat tak sampai 1/2 jam pun aku tido.

Lunch dalam Singapore Airlines

.
Ari nie cuaca tak brape baik. Tak macam maser aku dtg dulu. Aku leh rilek jek dlm fight tapi kali nie flight asyik la dok bergegar. Aku mula ler seriau. Nak tido tak leh. Doa je la bebanyak dalam tue. Kul 4.00 ptg, stewardess serve lak minum petang. Kenyang...Alhamdulillah.
.
Minum petang....

.
Sampai kat Changi Airport pastu terus ke check in tuk flight ke KLIA lak. Sampai kat KLIA kul 7.40 lbh kurang. Ari hujan. Settle semua, tunggu luggage. Kul 8 lebih baru le aku menapak keluar. Hubby & family IL aku dah tunggu. Upline2 aku pun ader. Riuh jap kat saner.
.
Alhamdulilah. Perjalanan aku semuanyer berjalan lancar. Tanpa banyak masalah. Syukur sangat.
.
Maka tamat la sudah episod cuti2 aku. Jumpa di lain episod lak..;-).

.
.
Asamgaram : 1 Utang aku ngan blog dah selesai.......

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin