10 April 2009

New Template......

Dok pusing2 kat pYzam mencari template baru tuk blog nie. Aku rasa blog nie suram jek, ikut tuan rumah yang tak brape nak sihat lagi.
Dalam pala otak nie dah target dah, template tue mesti la simple, cute, sedap mataku memandang, basicly warnanyer warna2 lembut @ putih pun ok. Tak terlalu serabut pada pandangan mataku. Aku dah jumpa ler cute template tue, tapi biler nak copy code nyer, page la not responding. Dier minak rehat kot. Dari pagi tadi aku dok mengadap mender alah nie. Aku nak g mamam lunch dulu. Nak tapau jek. Petang kang je la aku sambung baik. Tengok ler aper jadi......
Blog hoping pagi nie masih belu bermula. Aku nak terjah blgo yang lain, lom berkesempatan lagi..............



Asamgaram : Boring tul biler opismate aku coti nie...xde kawan nak wat sembang2.......

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin