05 Mei 2009

Cerita lamer....

Godek2 gobok gambo aku dalam pc nie, terjumpa lak gambo2 lamer nie. Sebenornyer ari tue memang nak upload dah, tp 3x aku buat, 3x gak sangkut. Apelagi, tutup pc. Aku baca majalah. Sonang jo. Sib baik la pulak cubaan kali nie berjaya dengan cemerlang & pantas sekali. Bagus tul la.



Peristiwa lamer lg 'bersejarah' nie...;-p, berlangsung di MICC, Seri Kembangan kot. Aku pun dah lupa. Tarikhnyer, kompom2 ler memang aku lupa. Majlis anugerah usahawan Hai-o, Diamond Night. Ramai giler yang datang. Aku adalah salah sorang penerima pengiktirafan tersebut.....;-). Takyah citer pepanjang ler. Layan gambo je la.....



Bersama usahawan & pemimpin ku yang banyak berjasa...




Tue...tue...tue la...nampak tak teman ambik adiah tue....;-P


Muka-muka kelaparan menunggu hidangan dibuka




Merah yang meriah




1...2...3....Moneyyyyyyyy.....!



Asamgaram : Godek hp pun banyak gak 'peristiwa2' menarik yang dah aku snap, snap. Tapi, aku tengah malas kedaung nieee.....



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin