27 Mei 2009

Family Day - Part 1


Ini ler story family day yang lamer giler aku simpan dalam kotak. Peristiwa nie terjadi maser cuti ari buruh ari tue. Skang dah ujung bulan. Baru ler aku dpt ngedet kat sini.


Perjumpaan Hari Keluarga Yusuf 2009 nie sebeno-benonyer udah lamer dirancang. Seingat aku mesyuarat depa nie kali pertama diadakan maser kenduri kawin aku dulu. 6 tahun yang lepas. Akhirnya pada 1-2 Mei 2009, maka peristiwa yang sangat bersejarah nie berlangsung dengan meriah sekali. Bertempat kat Pasir Putih Resort Kalumpang kami semua bermalam kat sana sehari. Ada yang dok chalet, ada yang dok khemah. Chalet kat sini tak banyak, ada 8 buah jek. 8 chalet tue maner cukup untuk menampung kapasiti yang hampir mencecah 100 org tue. Jadi kat kawasan lapang area tue ader lagi khemah lebih kurang 8 buah lagi yang dipasang. Khemah nie ader yang AJK sediakan, ader gak yang depa bawak sendiri.



Sesi pendaftaran bermula jam 3.00 ptg, 1 Mei. Xde ler daftar amender pun, tp nak ambik rekod keluarga & kedatangan ari tue jek. Pastu memasing bebas nak buat per. Ader yang tido, mandi sungai, makan, bergosip.... Makan tengahari ari tue buat style potluck jek. Petang tue masak bubur kacang makan ngan roti.


Petang tue cumer sikit sesi taklimat tu semua ahli keluarga yang datang. Bukan pe, tuk make sure semuanyer berjalan lancar & keselamatan terkawal serta terjamin. Pentinggg tue.....
Cukup ler tue tuk sesi petang hari pertama. Nanti kang sambung balik.


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin