29 Mei 2009

Cuti Sekolah Dah Mula Weh......!


Wah...! Seronok ler bebudak sebab cuti 2 minggu. Leh rilek2 sikit, takyah bangun pepagi nak g sekolah, leh lepak tengok tv. Tapi, aku bukan budak sekolah pun, belum pun ader anak yang bersekolah.

Tapi, crite nie bukan bab cuti sekolah. Tapi bab yang plg popular maser cuti sekolah nie. Kad jemputan untuk aku dah bersusun dah tuk 2 miggu. Bukan setakat jemputan tuk sabtu, ahad jek. Ader gak orang buat kenduri kawen maser weekday. Camno yek den nak poei.

Paling banyak kenduri pada 31/5 nie. Tengah susun jadual. Maner yang jauh tue memang aku surrender ler. In fact, sepatutnyer sok g ke Terengganu, nganto sepupu lelaki aku kenduri kat saner. Tapi, aku takde ler pegi coz mak der hal ari ahad tue. Dan kenduri pun banyak kat sini. Takpe kenduri nyambut menantu kat Teluk Intan je la kami ngadap sok.

Sebahagian dr kad jemputan yang ader. Nie yang kat opis, yang kat umah pun ader, dalam keta pun ader gak. Meriah betul ngan orang kawen yek.....




Asamgaram : aku decided nak mula diet, tapi cam wrong timing jek......:-(...huhuhu.






Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin