05 Mei 2009

Parcel For Me...!

Last thursday, i'm on leaved. Suddenly, member Mr. K call kata ader parcel. Soh datang ambik kat opis. Off course depa call Mr. K kan..tentu2nyer dier keje ngan kompeni anto2 surat nie. Walopun dier masih dalam mc (ambik ko, tambah mc lagi sampai 14/5, coz kaki lom elok betul), tapi dier gagah ler jugak ke opis mengambikkan parcel utk isteri tercinta nie....;-).


Nielah dier kandungan sebenar dalam sampul surat tue. Actually, ader 1 lg gelang yang jenis sarung tue jek. Tapi aku sudah lupa mau snap la pulak. Gambo tak brape nak clear sangat sebab aku pakai hp ku yang buruk tue jek.

Anyway, this present came from ::senotip synte::, atas jawapan teka tekuk yang dijawap dengan betul. Aku saje jek suker2, tak sangka dapat lak adiah nie. Tq Kak for the lovely adiah nie. Ini ler hadiah pertamaku from my blogging xtvt. Tak pernah lak menduga, walaupun cumer berkawan di blog yang tak sampai bertahun2 nie, hubungan tue leh wujud dengan baik sekali. Korang paham ke aper aku ckp nie......;-P


Asamgaram : Aku menerima sedikit berita gembira....alhamdulillah.......









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin