26 Julai 2011

Membowling kiter...!


Lamer giler tak main boling... Beg boling dah naik bersawang, bola boling dah naik berkarat... hehehe. Biler jarang main nie, rasa nak jual jek bola boling tue, tapi.... sayang la pulak.

Last main masa 2,3 minggu sebelum aku tau aku pregnen... Dan maser main tue, sebeno2 nyer ada nyawa lain yg kubawa dalam perut ku. Alhamdulillah tak jadi aper2... Syukur.

Skill tue masih ader la skit2. Tapi main tak konsisten la. Tangan pun sakit lagik... Sib baik tak menjadi2 sakitnyer...

3 ulasan:

Ilyani berkata...

ble eh mase yg sesuai nk men bowling after delivery?sy pn rindu nk men bowling...uhu

Kak Nieta berkata...

saya penah tanya doc bab nie, especially saya nie c-ser...

Doc kata takde masalah nak main... lagik bagus. tapi saya cam kecut perut sikit... tp pas 6 bulan dah berani angkat bola boling...

Ilyani berkata...

ooo...ok...tq... :)

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin