20 Julai 2011

Syahmi is 5..eh ! 6 la

Selamat hari Jadi Along...




Semoga menjadi anak yang baik, abang yang baik dan insan cemerlang yek... Rajin2 tolong ibu, jangan nakal2 dan belajar pandai2 yek.....






Actually, birthday anak teruna nie ari nie...


Tapi ibunyer awal2 dah buatkan makan2 utk anak terunanya... Aku rasa ibunyer tak sempat pun nak amik2 gambo. Jadi, on behalf adik aku meh aku tolong ceritakan




Tgk kek nyer.. 5 tahun la pulak. Kek tempah, orang tue tersilap tahun la pulak. Tapi still leh makan lagik...;)








Tiup lilin......





Potong kek lak.....





Bersungguh si Syami nie tepon aku... Suh datang. 2 ari berturut2 dier tepon aku, jadi kalo tak datang adalah kejam...hehehe.



Menu utama ari tue laksa... Sbb laksa tue la bersungguh2 dier ngajak. Budak nie sangat suker makan laksa... Menu sampingan apam polka dot, sagu gula melaka, nugget goreng.. ape lagik yek. Itu je kot...



Penutup entry, gambo 2 budak tecit busyuk masyam ngan nenek.... Bulat nyer la si shahir nie...









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin