04 Mac 2010

Konflik Dunia IT.......





Konflik dunia IT...hahaha. Banyak benda nak buat, tu la pasal.

Lamer jugak aku meninggalkan my blogging world, walaupun idak ler aktif maner kan.. Tapi kali ini memang terdampar sepi jek. huhuhu.

Kali ini saya serius. Saya sedih melihat blog saya nie... Cam hidup segan, mati...?? Tak jugak...hehehe.

So, reso saya untuk bln Mac, adalah kembali berbloging seperti dulu kala. Rajin berjalan2, merayau2 dan meninggalkan jejak2 kat blog2 yang lain. Explore benda baru dalam blogging... Udah ler blog sendiri idak berupdate, blog2 hebat kat luar pun taknak dijelajah... Apo nak jadi kau milahhhh...?



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin