31 Mac 2010

Merah Itu Saga

Yang Merah Itu Saga,
Yang kurik Itu Kendi,
Yang Indah Itu Bahasa
Yang Baik Itu Budi



Merah dak purse nie...???? walo pun merah garang tapi cantikkkk... Aku baru jek memberanikan diri ngan purse merah. Tak penah purse aku kaler gini.....

Warna merah memang cantik, meriah dan tertarik.....

Dulu2 kan, aku takut tau nak pakai warna merah. Cam meriah sangat.... Tapi kan, makin lama aku tengok makin cantik lak merah... Ade baju merah, tp idak ler banyak.

Korang tau kat ner aku dapat confidnt pakai merah nie....

Kat sini la.... Sangat teruja ngan koleksi merah red diva @ red mummy nie... Bler tgk kak Red ngan koleksi merahnyer, aku lak yang jd lebih excited. atang confident nak bermerah nie...

Yang kedua sebab, aku sorang part time bisnes woman.. Jadi aku perlu 'bawa' syarikat aku kemana aku pergi. Meaning, warna korporat dier pun perlu jadi warna korporat aku. Kata nak berjaya kan... Berkorban apa saja....

Tu la pasalnyer aku berani beli purse tue... ahaksss....

Harganyer....


Tapi, korang jangan ingat la aku nak membayo harga sebegitu untuk sebijik purse..;-p ! tips dari red mummy gak kalo nak shopping, never pay full price... haaaa. Jadi aku beli benda alah nie idak ler ngan harga tue. Ader diskaun. Kalo ader diskaun yang 85% lagi la aku sapu... Bjak berbelanja....

Dah balik umah, baiknyer kemas purse, tetiba aku jumpa lak baucer JJ nie... Dah bertahun agaknyer aku simpan lam purse nie... Awat la aku tak perasan.... Ader expired ke yek...? Aku jarang g JJ sakang...



Itu jek nak nak cerita....;-p



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin