29 Mac 2010

Sardin + Lempeng + Nescafe = Fresh (Delay Posting)

Supposely, entry ini adalh entry hari jumaat yang indah yang lalu... Semangat saya nk mengupdate blog sgt kuat hari tue...
Sedang syok2 menyudahkan entry nie, tetiba bos datang dengan sebeban kerja untuk disiapkan sebelum saya outstation minggu depan. Langsung la entry nie tak berpostingggg...Huargggg...!
Saya sudahkan sikit apa yg ader bg sedap sikit sbb saya sendiri pun dah lupa apa yg saya nak cerita ari tue...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+


=




Syok tak tgk sarapan aku pagi nie..???? Ini adalah hasil dari kesenggukan saya tadi. Masuk opis lom kul 8 lagik, aku sempat tido sekejap kat meja tue. Ngantuk dehhh..
Tapi, biler jam dah bunyik, mata aku masih lagi dok lagu tue gak... tak mo segar2... Pusing2, jalan2 dlm opis, duduk balik. Samerrrr gak.
G dapo, bukak peti ais. Jumpa tepung gandum. Kebetulan pagi tue takde per nk buat sarapan. Saya pun bancuh tepung, masak sardin.... Jadi la lempeng cicah sardin + bancuh nescafe 3 in 1, 2 bungkus sekali (*_*').... ngantuk punyer pasl...
Buuuurrrrrrppppppp......! Alhamdulillah...



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin