09 September 2009

Jiran Mak Siti.....!


Wah...! Dah macam hari raya yek.. Meriah umah ngan pelita & lampu lip lap tue... suker.....

Sebenarnyer ini bukan ler persiapan untuk sambut raya. Awei lagi nie nak pasang2 panjut nie. Gambar nie aku ambik 2,3 minggu sebelum raya lagi.... Haaa... Ape hal yek awei2 lagi dah meriah umah nie....;-).

Sebenarnyer ini adalah lokasi penggambaran cerita Jiran Mak Siti kat kampung aku. Tu la pasal meriah sbb cerita nie berkisar pasal hari raya & akan ditayangkan pada hari raya nie. Tapi jangan tanyer aku tv maner, ader yang kata astro ada kata RTM. Tapi aku rasa bukan RTM kot sebab depa bayar pelakon2 tambahan tue leh la tahan. Tauke drama nie sebenarnyer orang kampung gak, sedara mara ngan MIL aku. Mungkin ader yang kenal Mimi Zazila, pelakon gak. Aku tak sure nama komersilnyer aper...

Sape pelakon2 tambahan tue...? Haaa... Kekdahnyer semua kerabat Mr. K yang dok kat kampung tue kebanyakkannyer berlakon termasuk la my PIL. Jadi pelakon depa tau... Tapi nie bukan la drama pertama yang depa berlaokn, sebelum nie pernah berlakon drama under RTM. Tu pasal ler aku kata yang nie bukan RTM, sebab maser depa berlakon dulu bayarannyer sangat ler ciput... Ambik kau, baru berlakon 1,2 drama dah demand...hehehe.

Aku tak berlakon ye. Jangan buat spekulasi. I nie kan pemalu,takde maknenyer aku nak berlakon nie. Tapi yang menariknyer untuk babak terakhir nie, terpaksa buat 2 kali. bukan sebab pelakon yang profesional yek, tapi ntah mcm maner maser first night nak berlakon tue cameraman nyer tetiba pengsan lak... Hehehe. Langsung kensel....



Asamgaram : Cerita lamer yang dah basi.....


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin