29 September 2009

Meriahnyer raya

Raya, tentu ler meriah. Tapi tahap kemeriahan berbeza la antara satu sama lain... Raya kami cam biaser cam tahun2 lepas... Tak banyak beza.



Sehari sebelum raya : umah mak.



Raya pertama : Pagi raya balik umah PIL. Angkut beg, tido saner. Tengahari sikit balik kampung aku kat Bidor. Malam raya ngan sedara2 belah Mr. K.



Raya Ke-2 : Pagi2 raya umah sedara mara Mr. K. Petang kat Bidor & Teluk Intan, umah sedara mara aku lak. Malam turn sedara mara Mr. K.



Raya Ke-3 : Pagi ader doa selamat. Petang aku balik umah.Malam orang lak datang serbu kat umah.



Raya ke-4 : Dok umah menyambut tetamu jek. Masak2.



Raya ke-5 : Dok umah menyambut tetamu. Masak2.



Raya ke-6 : G Cameroon Highland ngan family Mr. K. Ngabih cuti + duit...huhuhu.




Yang bezanyer sebab kami g bercuti jek... Kalo tak g bercuti harus ler perjalanannyer ke ipoh & bidor jek.... Itu ler senangnye kalo umah dekat-dekat. Pagi ngan family Mr. K, petang ngan family aku, pastu balik ngan family Mr K.

Tapi 1 jek, perut aku santak penuh. Tapi biler nengok makanan hadap gak.. Kang kecik ati tuan umah....;-)

Asamgaram : Mogok ngan facebook... Tu pasal ler N3 ari nie mencanak banyak. Keje pun dah settle.

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin