17 September 2009

Raya dah semakin hampir...

Raya dah dekat benor nie. Mood sipi2 jek yang datang menjengah. Banyak keje2 tergendala nie......

Malam tadi ingat nak menjahit manik yang tak siap2 lagik sejak 2 bulan sudah. Terukkan......? Suka buat keje last minit, skang baru la nak kelam kabut.

Tapi......

Aku pengsan malam tadi. Demam lak dah dekat2 nak raya nie... Huwaaa. Makan ubat, ape lagi mata aku pun bagai ditarik2 suh tido. Dugaan sungguh. Hari nie ader ler kurang skit tapi still cam blur jek. Kena gak g opis.

Cuti aku dah lulus bermula esok sampai ahad minggu depan. Jadi sebelum meninggalkan opis, aku nak pastikan keje & report aku semua dah settle dan dihantar ke HQ. Kalo tak raya aku nanti tak tenang ler. Telefon sure ler asyik berdering. Aku tak sanggup.

Hopefully tak belarutan la demam nie. Sikit2 jek datang menjengah......Amin....


Asamgaram : Rasa mcm nak tido lagikkkk.........


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin