04 September 2009

Dah Sampai

Aper yang dah sampai...?
Bungkusan yang kat bawah nie ler dah sampai..... Haaa.. Ape isi yek..?

Remember about findfairness yang aku dah entrykan (ado ko bahaso nie..?) sebelum nie...
Semalam ader orang dah ketuk2 bagi salam pintu rumah ku. Tapi takde orang kat umah, dier calling2 aku lak. Sudahnyer tolong ler antokan pada mak I kat opis tut tu yek. Aku kat slim river.
Nak nganto benda alah nie ler. Nie ler hadiah yang aku memang... Oil of Olay Natural White...
Wah...! Semakin putih berseri ler muka ku nanti. Ber'Glow' ler nampaknyer wajahku nanti. Hahaha....
Takde maknenyer kalo dapat menda alah nie pun, tapi aku duk susun cantik2 atas lemari solek aku tue tak guna gak. Knowing me yang not into mekap2 nie, bukan la tak suker tapi malassssssya amatt... Tapi i try my bst lah untuk menggunakan sepenuhnya. Produk nie memang tak penah cuber lagi. Jenis lain ader ler, tapiiiiii ader la kot seminggu dua rajinnyer. Pastu hampeh!
Korang dah cuber lak korang ke...? Maner tau korang leh beat pemenang bulanannyer pulak. Hadiahnyer le tahan beb... G la yek...
TQ yek Oil Of Olay....

Asamgaram : Kemengantukan.......






Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin