18 September 2009

Pagi yang nyaman

Pagi nie cuaca redup, sejuk jek. Nak basuh kain pun macam tak best....;-)

Malam td sebelum tido, aku telan ubat batuk + selsema, akibatnyer pagi tadi nyaris terbabas. Aku terjaga kul 4.40 pg.

Mesti korang kata awal lagi kan...? Dah lambat la tue. Mr. K, masuk keje kul 5 pg. Selalunyer aku bangun kul 4 pg, masak nasik & lauk semua pagi tue gak. Tapi tadi dah bangun kul 4.45 pg, maner sempat nak masak nasik dah... Sudahnya Mr. K, kata tak yah masak, bancuh air milo jek.

Tanyer mak, dier pun kata takyah masak, panaskan jek nasik hujan panas yang ader dalam peti ais tue. Nasik hujan panas tue 2 hari sudah pnya, maser iftar anjuran pejabat.

Sonang kojo den....

Aku dah cuti ari nie. Nak g ngambik kakak Mr. K kat Kuala Kurau. Harap2 traffik hari nie membantu perjalanan kami.

Aamgaram : harap2 ari nie demam nie elok dah....


1 ulasan:

Belladonna berkata...

NN, Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin