18 April 2011

Berita Semasa : Makcik Kurus..!!!

Saya ada 2 berita penting ari nie... 1 berita baik, 1 berita tak berapa baik.. Yang mana patut aku dulukan..?????


Biarler saya mulakan dengan berita yang baik dulu... Kang kalo cerita tak berapa baik lak dulu terus tak habis entry nie nanti....

Sejak 2 menjak nei ramai yang kata saya dah kurs... erkk...!!! alhamdulillah. Berkat menyusu anak gamaknyer... itu la pun target aku.. Nak kecikkan maner yg beso.. Tak sangka lak sebegini cepat nak menurunkan berat badan.. Kalo aku tau, dulu lagi aku dah menyusukan anak... hahaha. Masalahnyer, dedulu belum ader rezeki, maner nak buat. Tapi, kalo tengok aku makan, kekadang aku sendiri pun takut. Perut nie memanjang aje laponyer pun. tapi, pikirkan anak.. tolak tepi la diet maet niee...

Berita yang tak berapa baik nyer pulak... Sejak dua menjak nie jugak la, kalo aku g kedai makan mesti dialognyer samer jek... 'Makcik nak order aper...?' Erk....!!!! Aku baru jek beranak sorang, udah nampak tua bebeno ke..??? Insap sekejap... Takmo ler cerita panjang2 bab nie.... Kiciwa...;-p

Entry end...

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin