18 April 2011

Kumpulan ibu Menyusukan @ Breastfeeding mom



Nak menjadi ibu nie kena ader ilmu... Macam2 ilmu kena ada. Dari sekecil2 knowledge sampai ler ke sebesar2 nyer.... Sejak mengandung lagi saya dah berazam nak menyusukan anak saya dengan susu ibu sepenuhnya. Saya nak terbaik untuk anak saya.

Sejak detik itu ler saya mula me'riki' maklumat dan info. yang paling senang dengan internet la.

So, saya join group ibu menyusukan di facebook. Kat sini macam2 info ader. Sebarang kemusykilan yang terdetik, tanyer jek kat sini. Mesti ader respon, insyaAllah. Respon2 datangnyer dari ibu2 yang lg banyak pengalaman dlm breastfeed nie, doktor pun ader, peer2 dlm penyusuan nie pun ader... Pendek kata, senang dan puas hati la nak dapatkan maklumat yang berguna..

Sebenarnyer banyak gak group2 macam nie kat internet, tapi saya tak mampu nak men'join'kan diri utk semua group. Saya kosentrate pada 1 group nie jek. Kalo de masa saya jenguk gak tmt2 lain macam susuibu.com tu....

Untuk yang mencari ilmu mengenai bab ini, leh la menjoinkan diri di group nie dalam facebook.. Jumpa di sana.



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin