13 April 2011

Insaf Kejap...

Hari2 saya insaf biler melihat gambo nie.... Tapi apakan daya saya kan pejuang masa yang kritikal... huhuhu. Hari2 kena berperang dengan masa yang sentiasa berjalan laju... Coz masa yang terlalu pantas, maka saya pun kena la cepat. keputusan yang baik untuk cepat adalah memecut.... ini ler meter keta saya setiap pagi... Walaupun separuh dr meter tue dah saya takluki, tapi punch card saya tetap merah....huhuhu (tak caya, nanti saya tunjuk - againn..). 12 hari jek saya keje bulan March lepas, tapi 10 tanda di punch card saya adalah merah... akibatnya punch card bulan april saya jatuh kaler hijau nak bandingkan ngan kawan2 lain warna kuning... Kalo bulan nie masih sama gak, bulan depan kaler merah... Kalo korang insap tak..? insap aku wei... aku sedang mengadjust masa... STRESS di sini...huhuhu

1 ulasan:

Lin Chalo berkata...

Wah! ini mama drift namanya.. :D

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin